Kõik hinnad sisaldavad käibemaksu 20%.
E-poes saab maksta tellitud kauba eest e-poes väljatoodud pankade pangalinkide kaudu. Pärast kaupade eest tasumist (pangaülekande tegemist) tuleb väljuda internetipanga lehelt vajutades nupule „Tagasi kaupmehe juurde”. Järgnevalt kuvatakse ekraanil tellimuse kinnitus.

Ostukorvi lisatud, kuid tasumata jäetud kaup ei loe ostetuks. Sellist viisi tellimust ei võeta vastu ning see ei lähe edasi valmistamisele.

Kliendil on võimalus nõuda makstud raha tagasi, juhul kui:
– Toode ei vasta tellimuse tingimustele
– Tellimus on valmistatud ebakorrektselt, kokkulepitud kuupäevast hiljem või kui sellel esineb defekte
– Tellimuse edastamisel oli kliendile saadetud vale toode

Sellisel juhul tuleb kliendil võtta Chocelite’ga ühendust, kirjutades meili info@chocelite.ee 7 (seitseme) päeva jooksul pärast tellimuse kättesaamist.

Toode loetakse vastuvõetuks kui kliendil ei esinenud toote visuaalsel ülevaatamisel mingeid pretensioone toote väljanägemise kohta. Juhul kui klient aktsepteerib toote kättesaamisel toote kvaliteeti ja viib selle minema ei ole enam toote tagastamine või toote eest makstud summa tagastamine võimalik.

Kaubale saab tulla iseseisvalt järgi või osta postiga saatmise teenust. Toote edastamine kliendile sõltub ostetud partneri tingimustest ning Chocelite OÜ ei vastuta toote täielikku säilimise eest. Chocelite OÜ enda poolt on aga sunnitud tellituid tooteid pakkima nii, et toode jõuaks kliendini täielikus korras.